Skip to Content
משלוח מהיר חינם בכל הזמנה לכל הארץ
ברוכים הבאים לאתר החדש שלנו

תשובות לכל השאלות

לא מצאת תשובה לשאלה?

צרו איתנו קשר בטלפון 03-6005907

עלינו

אתר המכירות דיו ישראל, נוסד בשנת 2010. עם השנים האתר הפך לאחד מאתרי המסחר הבולטים בתחומים פתרונות מחשוב והדפסה, ציוד היקפי, מיכון משרדי, תקשורת ומוצרי טכנולוגיה ובפרט בתחום הראשי דיו, טונרים ומדפסות.


במהלך השנים שירתנו אלפי לקוחות, לקוחות שלרוב בוחרים לשוב ולרכוש אצלנו, להשתמש בשירותים שאנו מציעים – פה גם המקום להודות להם!


בזכות מגוון ומלאי מוצרים רחב ויציב, זמינות מלאי של אלפי פריטים ושירות ללא פשרות, אנחנו גאים להיות סיפור הצלחה, ורוצים תמיד להעניק את השירות הטוב ביותר, לצד המחירים הטובים ביותר!


לשירותכם צוות נציגי שירות ומכירות מיומנים, מקצועיים ואדיבים, המכירים את כל המוצרים המשווקים באתר.


מזמינים אתכם ליהנות מחווית קניות באינטרנט שלא תשכחו, קנייה מהנה, משתלמת ובטוחה!


משלוחים

 


סוגי המשלוחים הקיימים באתר:


משלוח Express לבית הלקוח – באזור המרכז אספקה עד 1 ימי עסקים – 30 ₪


משלוח מהיר לבית הלקוח לכל הארץ אספקה עד 3 ימי עסקים – חינם


משלוח לנקודות איסוף כ-1200 נקודות בכל הארץ אספקה עד 3 ימי עסקים – חינם


איסוף מרח’ משה דיין 52 ת”א חניה חינם אספקה עד שעתיים (בתיאום מראש) – חינם


 


* החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי, בימי עסקים בלבד (ימים א’- ה’) ערבי חג, ימי ו’ ,שבת וחגים אינם נחשבים ימי עסקים, שעות החלוקה הם 8:00-18:00.


* הזמנות עד השעה 16:00 יצאו להפצה באותו היום, הזמנות לאחר השעה 16:00 יצאו להפצה ביום עסקים הבא.


* משלוח Express יסופק רק לערים שיוצגו ברשימת ערים שבעגלת הקניות, בכל עיר אחרת יש לבחור בסוג משלוח אחר.


* המשלוח מתבצע ע”י חברת משלוחים בתיאום מראש, מומלץ להזמין לכתובת שהלקוח נמצא בה בשעות הנ”ל (מקום עבודה וכד’).


* ישובים מרוחקים זמן האספקה עד 7 ימי עסקים, לרשימת הישובים המרוחקים  לחצו כאן.


* באיסוף עצמי כשההזמנה תהיה מוכנה, ישלח ללקוח הודעת SMS.


 


הסבר מורחב על משלוח לנקודות איסוף


נקודות החלוקה ממוקמים בתוך נקודות מכירה קמעוניות, חנויות פרטיות וסניפים של רשתות למוצרי צריכה ברחבי הארץ.

עם השירות, המשלוח מגיע ליעדו במהירות מרבית וממתין ללקוח בנקודת איסוף הסמוך לביתו אותו בחר מראש. השירות חוסך ללקוחות זמן יקר בהמתנה לשליח, אינו מצריך תיאום מראש ומאפשר ללקוח לאסוף את המשלוח במועד הנוח לו ביותר.


יתרונות השירות:


* הנקודות איסוף פועלים ברציפות לפחות 6 ימים בשבוע, 12 שעות ביום – דבר המקנה ללקוח זמינות גבוהה במיוחד באיסוף החבילה.


* “יד על הדופק” – באמצעות הודעות SMS הלקוח מתעדכן בכל שלב ושלב בדבר המשלוח וכאשר הוא מגיע למרכז האיסוף הנבחר, מתקבלת אצל הלקוח הודעת SMS עם כתובת ושעות פתיחת המרכז.


* כאשר בוחרים נקודת איסוף ניתן לראות את הימים ושעות הפעילות שניתן לאסוף את החבילה.


* במידה והישוב שבחרתם לא נמצאו ברשימה, יש לבחור ישוב אחר שקרוב לביתכם.


שעות חלוקת המשלוחים הם בימי א-ה בין השעות 8:00-18:00.


כן ניתן לבצע הזמנה באתר לבחור בצורת משלוח באיסוף עצמי.


האיסוף מרח’ משה דיין 52 ת”א חניה חינם אספקה עד שעתיים (בתיאום מראש).


כן השליח מתאם הגעה כחצי שעה לפני שהוא מגיע לכתובת של הלקוח.


המשלוח מתבצע ע”י חברת משלוחים בתיאום מראש, מומלץ להזמין לכתובת שהלקוח נמצא בה בשעות הנ”ל (מקום עבודה וכד’).


שעות חלוקת המשלוחים הם בימי עסקים בלבד (ימים א’- ה’) ערבי חג, ימי ו’ ,שבת וחגים אינם נחשבים ימי עסקים, שעות החלוקה הם 8:00-18:00.


ימי עסקים הם ימים א’- ה’.


ערבי חג, ימי ו’ ,שבת וחגים אינם נחשבים ימי עסקים.


בסיום תהליך הקניה באתר נשלח אליכם מייל עם מספר הזמנה.


לאחר סיום תהליך אריזת הפריטים וכאשר החבילה תצא לדרך, חברת השילוח תשלח אליכם הודעת SMS הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה.


הזמנה באתר

הזמנת משלוח באתר היא פשוטה ומאובטחת לחלוטין. ניתן לבצע הזמנה באופן מקוון באמצעות מספר שלבים פשוטים:



  • בחרו פריט שאתם מעוניינים לרכוש ולחצו על הלחצן ‘הוספה לסל’ דרך דף פרטי המוצר.

  • לאחר מכן תוכלו לבחור להמשיך בקניות או לעבור ישירות לתשלום.

  • לאחר שתסיימו לקנות, לחצו על עגלת הקניות או על קפתור “מעבר לתשלום” ובצעו את שלבי ביצוע התשלום.

  • תקבלו הודעת דוא”ל המאשרת את הזמנתכם, אשר כוללת את מספר ההזמנה שלכם.


מכיוון שאנחנו מציעים משלוח מהירים עד הבית, אנחנו מתחילים את אריזת הפריטים שהזמנתם באופן מיידי.


במידה ואתם רוצים לשנות את ההזמנה, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו.


שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 – 17:00 בטלפון 03-6005907 או דרך עמוד צור קשר באתר.


במידה ואתם מזמינים בשעות הלילה ורוצים לשנות את ההזמנה, שלחו לנו פניה דרך עמוד צור הקשר באתר, הפניה תענה על ידי שרות הלקוחות שלנו בבוקר.


חשבונית מס מפורטת עם פרטי הקניה תוצמד לחבילה שתגיע לביתכם. בנוסף תוכלו לבקש במעמד ההזמנה לקבל את החשבונית למייל.


בירור סטטוס הזמנה

בסיום תהליך הקניה באתר נשלח אליכם מייל עם מספר הזמנה.


לאחר סיום תהליך אריזת הפריטים וכאשר החבילה תצא לדרך, חברת השילוח תשלח אליכם הודעת SMS הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה.


במידה ולא קיבלתם SMS למעקב אחר ההזמנה או במקרים שאתם רוצים לקבל מידע נוסף, ניתן לפנות לשרות הלקוחות שלנו, זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 – 17:00 בטלפון 03-6005907 או דרך עמוד צור קשר באתר.


את סטטוס ההזמנה שלכם ניתן לבדוק ב”הזמנות” באיזור האישי.


בנוסף ניתן לשלוח לנו הודעה דרך דף צור קשר באתר או בטלפון למספר 03-6005907 .


ביטול הזמנה והחלפות

רכשתם מוצר באתר? מעולה. אתם רוצים לבטל או להחליף? אין בעיה אנחנו כאן איתכם.


במידה והתחרטתם על הקנייה על אף שהפריטים שקניתם הגיעו באופן תקין, או במקרה שקיבלתם מוצר תקול או שקיימת אי התאמה בין הרשום באתר לבין המוצר שקיבלתם, הנכם זכאים לזיכוי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (להלן: “החוק”) ובהתאם לתקנון האתר.


 


תנאי החזרה או החלפה לפריטים שנקנו באתר:



  1. אתם רשאים לבחור האם להחליף את המוצר או לבטל את העסקה.

  2. המוצר יוחזר אלינו כנגד הצגת חשבונית ובתנאי שלא נעשה במוצר כל שימוש ו/או הוא יוחזר באריזתו המקורית כשהיא סגורה, למעט במקרים שיש פגם או אי התאמה במוצר שקיבלתם.

  3. תוכלו לקבל זיכוי כספי או להחליף כל מוצר שרכשתם באתר בתוך 14 יום החל מהיום שהגיע לידיכם.

  4. החזרת המוצר תעשה על ידי הלקוח, בכתובת משה דיין 52 תל אביב וזאת לאחר תיאום ואישור שרות הלקוחות שלנו ובהתאם לתקנון, למעט במקרים שיש פגם או אי התאמה במוצר שקיבלתם, במקרה של פגם או אי התאמה האיסוף יהיה על חשבון החברה.

  5. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך.


 



  • ההחזר הכספי יתבצע לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה, ויתבצע בתוך 7 ימי עסקים מרגע החזרתו.

  • אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

  • האחריות שלכם הינה לבדוק את המוצר מייד עם קבלתו.


 


יצירת קשר


אם ברצונכם להחליף מוצר או לבטל עסקה שביצעתם באתר ניתן לפנות אלינו ב – 3 דרכים:


באמצעות פניית צור קשר באתר. לעמוד טופס החזרה


באמצעות מייל לכתובת: [email protected]


באמצעות שרות הלקוחות של האתר בטלפון 03-6005907


בחנות דיו ישראל בכתובת משה דיין 52 תל אביב.


במידה וקיבלתם מוצר פגום, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו.


שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 – 17:00 בטלפון 03-6005907 או דרך עמוד צור קשר באתר.


קנייה מאובטחת באתר

כן, האתר מאובטח עפ”י תקן PCI DSS, פרטי כרטיס אשראי לא נרשמים באתר ולא נשמרים בידי החברה.


לא, פרטי כרטיסי האשראי שלכם לא נשמרים באתר, הנתונים שלך נשארים חסויים ומאובטחים.


עמוד סליקה מאובטח ותומך תקן PCI DSS ולא שומרים את פרטי האשראי של המשתמשים.


כל זאת על מנת להבטיח ללקוחותינו באתר קנייה בטוחה.


אפשרויות תשלום

ניתן לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי


ניתן לחלק את התשלום עד 12 תשלומים


קופונים

את קוד הקופון שקיבלת יש להזין במקום המיועד לכך בשלב התשלום בעגלת הקניות באתר.

לא ניתן לממש יותר מקוד קופון אחד בכל קניה.


איזה מוצר מתאים לי?

במידה ואתם לא בטוחים האם המוצר באתר מתאים לצרכים שלכם, מומלץ ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו והם יוכלו לעזור.


שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 – 17:00 בטלפון 03-6005907 או דרך עמוד צור קשר באתר.


באתר דיו ישראל קיים מנוע חיפוש חכם שדרכו ניתן למצוא את הראשי דיו / טונרים למדפסת שלכם.


המנוע חיפוש נמצא בקטגוריות דיו למדפסות / טונרים למדפסות.


ניתן לבחור בחיפוש האם לחפש לפי “חיפוש לפי דגם המדפסת” או “חיפוש לפי דגם דיו/טונר.


במידה ויודע לכם מה דגם המדפסת, אז מומלץ לחפש לפי “חיפוש לפי דגם המדפסת”.


 


הוראות שימוש במנוע חיפוש לאיתור ראשי דיו וטונרים:


ראשית יש לבחור את המותג של המדפסת, לאחר מכן את הדגם של המדפסת או הדיו/טונר, תלוי בסוג החיפוש שנבחר.


כעט יוצגו לכם תוצאות החיפוש הרלוונטיים לחיפוש שלכם.


איזור אישי

את הסיסמה ניתן לשחזר בקלות באיזור האישי באתר או ללחוץ על שכחתי סיסמה בהתחברות לאתר.


לאחר מכן תתבקשו למלא את המייל איתו נרשמתם לאתר והמייל לשחזור הסיסמא ישלח אליכם לשם.


כעת תוכלו לבחור סיסמה חדשה.


זמינות במלאי של המוצרים באתר

כן, כל המוצרים שבאתר זמינים במלאי.


במידה וחסר מוצר במלאי קיים אייקון שמסמל שהמוצר חסר במלאי.


 


שירות לקוחות

ניתן ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו.


שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 – 17:00 בטלפון 03-6005907 או דרך עמוד צור קשר באתר.


הרשמה לקבלת דיוור

ניתן להירשם ב-2 דרכים:



  • בעט רכישת מוצר באתר קיימת האפשרות לסמן V במקום שבו רשום “אני מסכימה לקבל דיוור במייל או ב-SMS (אופציונלי)”.

  • בתחתית עמוד הבית של האתר יש אזור להרשמה.


ההסרה יכולה להתבצע במספר דרכים:


1. בכל דיוור שנשלח על ידינו קיים קישור שבו אתם יכולים להסיר אתכם מרשימת הדיוור באופן עצמאי.


2. ניתן ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו, זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 – 17:00 בטלפון 03-6005907 או דרך עמוד צור קשר באתר.


3. ניתן לשלוח אלינו מייל לכתובת  [email protected]


הרישום לאתר מעניק לכם לדעת על מבצעים, הנחות, הטבות ועוד דברים מעניינים לפני כולם.


ההצטרפות והחברות למועדון הלקוחות הינה בחינם ואינה כרוכה בתשלום כלשהו.


בחזרה למעלה
דילוג לתוכן